2010年7月4日星期日

小龜愛偏食

無料カウンター
臭腳去了週遊列國搞到林小龜手記無人代筆,我阿小龜d粉絲等到頸都長,之後又等到心都碎,然後就等到忘記了我小龜,臭腳『真不該』!如果我小龜懂得拿起支筆自已寫,真係唔駛果隻臭腳去代努,而家佢翻左來,不見到果個不知所謂的廣告,二話不說就捉左我去拍MV,甚麼是MV?音樂片段是也,點解會拍音樂片段,咁就要問臭腳想表達d嘜,不過我小龜理得佢搞嘜,日日拍都無所謂,因為每次都有蕉蕉食,NG左三次就食左三次蕉蕉,不知幾滿足呀!當我食蕉時,不禁唱翻兩句林子首名曲,『頭暈去看醫生,醫生在食蕉』哈哈!希望臭腳日日拍MV就非常好啦!龜龜!

沒有留言:

發佈留言