2010年7月23日星期五

臭腳為super做手術

無料カウンター
super的爛甲情況沒有好轉,臭腳決定為她做一次切底的清理手術,臭腳從來沒有做過這方面的手術,看了幾編文章之後就膽粗粗同super,好多時d龜主都是不能當機立斷,又唔帶隻龜去睇醫生,又唔做任何野,等到龜龜病入膏荒無藥可醫,臭腳見super情況不妙,決定今晚同佢做手術,手術點做大家可以睇片,但我見到super個大山婆初時都比較安靜,但做做下就不停爭扎,血花四淺!非常狼狽。我見到臭腳手都不停震震下,個心就真係重痛過super個底甲,臭腳重同我講都係自已唔好,無好好照顧好d龜龜,等到佢地病左,佢係要負最大責任的,所以他說要好好管理好水質,不要樣龜龜再次病倒,做一個負責任的主人。龜龜!




Photobucket
已經清除爛甲

Photobucket


Photobucket
super做完手術後眼有淚光,隱藏自已唔理人!


4 則留言:

  1. Super, hope you will get well soon!

    回覆刪除
  2. 建議你用蒸餾水幫他洗傷口可以減低發炎呀...
    以前我只龜龜打架傷咗只眼, 醫生都係吩咐我用蒸餾水幫他洗完傷口先至搽藥。

    祝super快d好翻!

    回覆刪除
  3. D音樂重恐怖過睇你幫隻龜做手術= =|||

    回覆刪除