2010年8月16日星期一

阿豬成了撒嬌王

無料カウンター
我林小龜一向都是霸著臭腳來玩玩,但我最近發現有龜想取代我的地位,一隻就是坐監大久的super,不過最近因為爛甲事件,關系暫時和臭腳決裂,而另一隻就是阿豬,她最近一見到臭腳就立即跑過去要親親,我小龜先頭還以為她是肚子餓要吃東西,但是,就算她吃完東西也是一樣的追著臭腳,我一早叫左臭腳唔做對其他龜咁好架啦!成日得閒無事就去逐一去撫摸一下佢地,臭腳講咁樣做d龜龜就唔會覺得孤獨哦!都唔知真定假,總言之最近就小了時間培我,我而家對臭腳嚴重投訴!龜龜!

10 則留言:

  1. very very Q arr!!!!!

    回覆刪除
  2. HI,請問養龜,要比幾多水,用咩水養and幾耐換一次水比較好呢?
    我養兩次瓜左3隻...

    請指教,thx~

    回覆刪除
  3. 其實我都係用水喉水養,不過就好似魚缸咁有濾水器,要整d陸地佢地上岸,同要曬下太陽,好果有濾水器就很久也不用換水,沒有的就要日日換,如果是水龜就多小小水都不怕。

    回覆刪除
  4. 我都好愛龜龜,但我好想知點可以注冊倒吖=(
    請問「邀請碼」係乜呢架?THX

    回覆刪除
  5. 阿豬is boy or girl

    回覆刪除
  6. 煮沸的水或者隔夜水養好一D啊....始終水入面有氯...對龜唔係咁好...我果隻巴西龜買左無耐因為最初用水喉水養...結果隻龜生左粒粒+斷左二隻指甲= =...然後我改用煮左GA水養...佢就立即無左D粒粒啦....不過無濾水器要日日換水...=口=

    回覆刪除
  7. 唔該...可唔可以收養我兩隻小龜啊!

    回覆刪除
  8. 你那兩隻是甚麼龜個性別?

    回覆刪除
  9. 是不是用煮過的水比較好呢, 其实我養咗三隻巴西同一隻刀旦, 我都係用水喉水, 但我最近發現佢地d殼無之前咁靚, 唔知關唔關水既事呢?

    回覆刪除