2010年8月4日星期三

super爛甲情況慢慢好轉

無料カウンター
臭腳同super做完手術都好多日,個大山婆的情況就漸漸好轉,臭腳再將之前還以為好甲的啡色部份再清理乾淨,傷口看似大了很多,實則那些部份已經壞死了,而中間爛甲部份就慢慢收細,沒有繼續惡化下去,可以真正說是向痊癒的方向進發,大山婆現時依然在大廳自由行,沒有用水養著,食料就是抗生素加龜糧,再加一些煮熟了的螺肉,還有秋刀魚,哈哈!都好豐富。而傷口現在就只用優碘搽,藥水膠布都用了幾盒,中間爛甲的地方就好像結蕉一樣,比較硬同可以用手點下!大山婆日日就給臭腳反轉搞一次,搞到大山婆好唔開心,而家見到臭腳就掉頭走,等我小龜訪問一下當事人的感受先,大山婆小姐,請問你而家有嘜感受呀:『我而家好鬼僧佢呀!』嘩!臭腳喂佢食螺果陣又唔見佢咁講。而家臭腳就唸緊super好翻之後點同佢善後,用原子灰還是玻璃千維去填補翻個傷口。最重要的就是多謝各大師兄提供很多可行的方法比臭腳,令到佢有能力去做到好多佢本來無膽做亦唔敢做的事,我林小龜有朝一日百年龜老,我相臭腳都會為我搞翻個盛大的葬禮。龜龜!
Photobucket
之前那些啡色部位最後也清隨掉。
現在將所有爛甲清隨,中間嚴重爛甲的地方亦開始結蕉。

沒有留言:

發佈留言