2010年3月8日星期一

林小龜寫真集

無料カウンター多謝大家一向的支持,我林小龜的寫真集終於出牌了,這要多謝臭腳佢為我辛勞拍照,大家見到我的照片時,都會問我個殼點解搞成咁,說來話長,我小龜細細個果陣已經比人放在街市度賣,當時的金錢龜唔係咁特別,都係比人用來煲下湯咁,而我就係在臨死前爬出了小販魔掌,在街市濕滑的地上逃走時,被臭腳媽發現而帶反屋企,逃過一劫的,這已經是廿幾年前的事了,當時臭腳年紀細,而臭腳父母都不大懂得養龜,都是抱著自生自滅的態度,我就是和啊貓一起同食同住,每次臭腳媽搞好了貓飯(通常是有飯有魚,和一些煲完湯的渣),我就會爬去和啊貓一起吃飯,如果我去了暗角訓教唔出來,他們是不會找我去食野用飲水,試過最長時間我半年無飲食,同時一路都是在地上爬爬,沒有水池養著,再加上食物不合適和沒有曬太陽,我個殼就發育不健全而變了形,有一次爬爬下,就由露台的洞洞爬了出去,就咁由六樓跌了落街,臭腳發現我不知所蹤,於是同臭腳老豆講,臭腳老豆在露台向下望,發現我在地下餐廳的簷蓬上爬下爬下重未死,於是臭腳老豆就問人借了一長木梯,爬上簷蓬把我拯救,我呀林小龜又逃過一劫,哈哈!。而家就唔同曬啦!簡直就係王上王的生活,臭腳每日都會望下我,見我醒著就同我玩下,肚仔餓只要爬出去就會有蕉蕉新地食,這幾年所食的可能比起以前一世所食的還要多,都係因為我林小龜逃過了第四劫,咁第三劫呢?這個慢慢再講,講翻第四劫先,話說幾年前的一個冬天,天氣非常冷,可能一向飲食都是不太合適,營養不良。唔食野口擘擘成日叫,就咁得左肺炎,臭腳好緊張咁四圍問點算,最後帶左我去大圍個醫院度睇大夫,睇左大夫先知道原來我是龜中極品金錢龜,但係臭腳沒有因此而開心,因為佢不停比個大夫係咁省…省…省,大夫講天然地方又點會有瘦肉比龜食架!龜龜都係食下魚食下蝦仔,唔係人食嘜,龜就可以食嘜架!省到臭腳眼濕濕,最後睇完大夫重要帶左七支針翻屋企慢慢打,臭腳又買暖燈又買箱比我訓,果個冬天又溫暖又有水玩,最後得臭腳愛心照顧,冬天過去我就好翻了,就這樣逃過了第四劫。

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
我最喜歡咬腳趾,由其係臭腳的!

5 則留言:

  1. 二十多歲的金錢龜,佢又真係幾細隻,有你好好照顧,過皇帝般生活,好幸福

    回覆刪除
  2. 我覺得有的過份寵愛!

    回覆刪除
  3. 其實都唔係架,有時都會幾嚴勵!

    回覆刪除
  4. 就是我對他不好,他才搞到今日的樣子!

    回覆刪除
  5. 我好討厭果d水印呀!臭腳!

    回覆刪除