2010年3月23日星期二

啊花原來好喜歡咬手指

無料カウンター這個啊花果然是繼我林小龜之後,最活潑好玩的一隻小花龜,他一看見臭腳行近龜缸,就會急不及待遊去迎接臭腳,臭腳申手指去逗他,他就會以為有野食,不停地想咬臭腳隻手指,不過啊花始終不是我林小龜這個級數,臭腳自然不會輕易給他咬手指,哈哈!真係同龜唔同命啦,不過有一天我林龜百年歸老時,我會指定啊花為我的接班人,到時臭腳的手指就有排唔得閒了。龜龜!

3 則留言:

  1. 最近發現你個blog,睇得好開心呀,請問可唔可以影個龜缸全景比我參考,我都有隻安布女同斑龜仔,謝謝!

    回覆刪除
  2. 我家有隻雄性的『四眼斑水龜』,但它只吃瘦豬肉,其他什麼都不吃,我都拿它沒有辦法,請問有沒有意見幫下我呢??
    luenyick.eng@gmail.com - 不介意的話,交流一下啦。

    回覆刪除
  3. 我而家個龜缸其實設計得唔多好,不過而家設計緊新缸,到時一定會開放示範單位!

    回覆刪除