2010年4月7日星期三

龜bb為何這樣喜歡疊羅漢

無料カウンター早排給臭腳上載了我小龜擒大龜的短片,令到大家以為我小龜正在做著不道德行為,我在這裡同大家龜友講一說,龜龜擒其他龜龜其實是一種天性,信不信由你啦,有圖為證我小龜都唔需要底賴咁多,大家自己睇下啦!唉!臭腳又係咁,影人就影到咁靚,我林小龜在這裡嚴重抗議,同時提醒林家龜龜們下次影相企定定,唔好四圍走呀。龜龜!


2 則留言:

  1. 我家中的『四眼斑水龜』只吃生豬肉,其他飼料一概不吃,請問這樣健康嗎﹖可以有什麼方法去改變它的飲食習慣呢﹖
    Thank you very much!!

    回覆刪除
  2. 只有飢餓法,睇佢崖得肚餓,還是你夠恨心!
    同時向大家再三重新,龜bb是自己疊上去,不是人手疊的,多謝!

    回覆刪除