2010年5月1日星期六

安布雙雄出場了

無料カウンター
 今日我小龜非常開心,因為要介紹和我一起最耐的大龜,大龜大大話都伴我已經十幾年了,他的個性非常文靜,很少同其他龜龜打交,佢個殼和三線非常相似,所以我有點懷疑他好可能擁有皇族血統的安布。至於波羅包就非常像傳統的安布,不過我到現在都不知道他是男仔還是女仔,如何有人懂得分辨,煩情幫下臭腳,如果唔係娶錯老婆就唔係幾好,我都唔講咁多了,大家一齊睇片啦。龜龜!

8 則留言:

  1. 好文靜好乖啊佢哋…!!兩個坐定定喺度嘆太陽好可愛!!><
    屋企兩隻手板大既斑龜,出街睇少眼都會竄咗唔知去邊…XD

    回覆刪除
  2. very good 不過大龜我麻麻地,細隻好好玩.

    回覆刪除
  3. 我有一隻養極都唔大的金龜!唔知可唔可以培養迷你種!

    回覆刪除
  4. 我隻阿花經常在我訓地下時爬上我個身上面,非常搞野!

    回覆刪除
  5. 分辨公母要看烏龜的肚子
    腹部平坦的就是女生
    腹部凹下去的就是男生

    回覆刪除
  6. 洗唔洗響水養?????(長期)

    回覆刪除
  7. 其實我而家都係長期在水養的,但我個龜池整好之後就有好多陸地!哈哈!

    回覆刪除
  8. 我都有養安布,你畀d咩佢地食?

    回覆刪除