2010年5月18日星期二

原來安布都很喜歡吃士多啤梨葉

無料カウンター
臭腳有時對龜龜的糧食都會幾注重,他的理念是多樣化,所以龜龜們都可以吃到不同的食物,有龜糧啦!(龜糧都有三種)魚糧啦!蝦乾啦!魚仔啦!蚯蚓啦!螺仔啦!菜菜啦應有盡有,當然也有我小龜最喜愛的蕉蕉啦!


龜糧其主要分兩種,一是植物性蛋白質做原料(多為大豆),另一種是動物性蛋白質(主要是魚蝦),兩種龜糧可以由價錢分辨出來,植物蛋白一般比較平,而動物蛋白的都比較貴一點!

至於活洱方面就是龜龜可以食同願意食的他都會喂,蚯蚓、小魚小蝦、小螺、菜菜,最近連士多啤梨葉都喂,最奇的是反應異常地好,連食肉獸super見到大龜食之後,都想來分一口,但係我小龜就唔多喜歡食那些東西,我只喜歡食臭腳整既蕉蕉新地。龜龜!

1 則留言:

  1. hi, 我都有養安布盒龜,想同你交流下d養龜心得,尤其是安布d飲食習慣,想知佢中意食咩,可否在msn同你傾下。

    回覆刪除