2010年2月26日星期五

肚餓到要咬腳趾都無人理

無料カウンター

我要食蕉蕉新地!我要食!

餓左幾日,餓到有點精神失常,一見到那隻臭腳回來,第一時間就衝出去跟著他,希望有好野到口,因為只有這隻臭腳才懂得調教出暨有營養而又可口的蕉蕉新地,但我跟出跟入十幾轉,都沒有得到我想要的蕉蕉新地,於是就咬佢隻臭腳趾,但他一縮上疏化就在睇電視,有時失望真的比任何事都來得痛苦。

百無聊賴,於是就鑽進cool筍下找一點安全感,但肚子空虛的感覺真的是不好受,唯有在這個自認專業攝影師的臭腳怪面前行來行去,

(我覺得佢幫我影相一點都不專業)我的努力最終都得到回報,可口美味的蕉蕉新地,嘩!好食呀!

成日話我個樣似速龍,你地話下啦!咁靚仔又點會似速龍呀!

食飽後當然要去飲翻啖水,同時當然要痾翻篤屎啦!

網上圖片

沒有留言:

發佈留言