2010年2月26日星期五

餓龜搶蕉

無料カウンター

自從特首話得閒就會喂下禮賓府的龜龜食蕉後,我個無知跟風主人又學特首咁,比蕉蕉我地一眾龜龜們試下,不喂由自可,喂左就收唔到火,龜龜們對蕉這樣東西產生了近乎瘋狂的情感,連帶食慾都一並帶起來,一向可以半年不吃東西的我,而家日日唔咬過條蕉就週身唔聚財,為蕉死、為蕉亡、為蕉走人雜差房,(我個無知主人當然是為女)龜龜們對蕉蕉的瘋狂情度已到了爆發革命的邊沿!唔信有片為証,當中包括大龜、波羅包、牛屎、阿豬、阿花,已去到無藥可救的地步了!

 


1 則留言:

  1. =口= 哦?係咪真架?我都想試下比蕉我d龜食下, 唔怕會肚疴?

    回覆刪除