2010年2月26日星期五

為了食好野做跟班都唔計教

無料カウンター

我林小龜有時都好有性格,臭腳佢地有時買了貴貴龜糧,我用個鼻聞一下就唔會再理佢,臭腳佢地曾經用飢餓法試途去迫我去食,但我真係只喜歡食蕉,我唔會好似負牛屎、波羅包地,有嘜食嘜,我是龜中龍鳳上等龜,無蕉食我情願絕食,有次經過多日的角力,最終都是我林小龜勝利,臭腳怕我餓壞,都要給我蕉蕉食,我當然唔會客氣,餓了多日之後,一看見有蕉就飛禽大咬,狼吞虎咽,不過食下食下發覺唔多對路,於是把口中的蕉蕉吐出,居然比我發現內藏龜糧,臭腳真蠱惑,但我林小龜都不是蠢龜,當我把所有蕉蕉吃完,留下的龜糧當然會被臭腳發現,他對我說:『小龜,你只吃蕉蕉會營養不良的。』我當然沒有理會他,之後就再沒有蕉蕉食了,而改為好像糊仔的蕉蕉新地,食落都有很濃烈的蕉味,但又有小小龜糧的味道,原來臭腳想到了一個辦法,就是先打龜糧用水軟,之後再同蕉蕉混成糊狀,食落都可以接受,之後還愛上了吃蕉蕉新地,今天見臭腳回來,就一直跟著他做跟班龜,當一見到蕉蕉新地便不顧一切的飛奔過去,差點還撞跌部相機。哈哈!


沒有留言:

發佈留言